Merhaba kızlar şu an 24 haftalık gebeyim 18. haftam da çok mide bulantım olduğu için dayanamayıp acile gitmiştim teste kanımda ufacık enfeksiyon çıkmıştı doktor şimdilik ilaç tedavisine gerek yok demişti 23. haftam da gittiğimde doktor başka bir doktor rutin kan testleri istedi ve bu kez enfeksiyonum yüksek çıktı bu kan testlerini devlette yapmıştım sonuçları özelde gittiğim doktora gönderdim hiçbir şey olmaz anormal değil dedi ama bildiğiniz yüksek çıktı yani eşim aradı içimiz rahat etmedi yine aynı şeyi söyledi sadece su içsin önemli değil çok yüksek değil ben tanıdık birkaç tane doktora daha gönderdim sonuçlarımı onlar çok yüksek dediler ilaç tedavisine başlaman gerekiyor dediler ama onlar kadın doğumcı değildi benim doktorum hiçbir şeye gerek yok su iç boş bol dedi ne yapacağımı şaşırdım