EKS ben 39+1 de doğurdum. Bir gün öncesinde yarım saatte bir kasılmalar oluyordu. Kardeşime süre tutturuyordum. O gün tansiyonum yüksekti. Eşim hastaneye git demişti ben iki gün sonra randevum var diye gitmek istemedim. Eşim de şehir dışındaydı. Perşembe gelecekti. Ptesi bu belirtileri yaşarken eşime ben bu gece doğururum diyordum. Neyse duş aldım uyudum. Sabah kalktım çok hafifim. Kahvaltı yaptım. Artık gel diye bir paylaşım yaptım bebeğim için. Zorlanıyordum son zamanlar. Sonra dondurma çekti canım dondurma yerken tuvaletim geliyor gibi oldu. Değişik bir şey yani. Gittim WC’ye oturdum gelen yok. Kalktım yine geliyor gibi oldu oturdum 😂 yine yok. Biraz ıkındım ishal gibi az şekilde yaptım tuvaletimi. Sonra yıkandım kalktım. Karnıma bir sancı girdi. Yere çömeldim. Bekledim geçmesini geçti. Sonra yine başladı. Ay bu doğum SANcısı herhalde dedim. Anlamak için ılık suyla karın çevremi belden altımı yıkadım geçmedi. Geçerse yalancı doğum sancısı geçerse gerçek doğum sancısı oluyor. Sonra doktoruma yazdım. O da takip et dedi artarsa gel dedi. Ben de zaten artmış şekilde ben dayanamıyorum dedim. O zaman gel dedi. Hazırlanmaya çalışıyorum. Anneme söylüyorum kimse inanmıyor bana arada böyle sancılar geliyor diye. Ben bağırdım anlamıyor musunuz bebek geliyor diye. Öyle inandılar. Babamı çağırdılar hemen araca binip hastaneye gidene kadar ben arka koltukta dişlerimi sıkıyorum bağırmamak için. Neyse hastaneye ulaştık. Doktor hemen aldı muayene etti 2 cm açıklık. İstersen eve git istersen yatış yapalım dedi. Ancak yarın doğum olur dedi. Annem baktı ben dayanamıyorum. Biz evde anlamayız yatış yapılsın dedi. Odaya gidene kadar mahvoldum. Yatağa yatar yatmaz sancılar arttı. Bağırmalar başladı. Sanki karnım çatlıyor gibi. Arada sancılar duruyordu biraz nefes alıyordum Allah’tan. Yine tuvaletim geliyor gibi oldu ebeye söyledim kalktım. Baktım yok bir şey. Karnıma su tuttum rahatlamak için suyum geldi. Bebek kaka yapmış. Kardeşime söyledim haber verin bebek kaka yapmış yeşil su geldi diye. Hemen yatırdılar. Açıklığı kontrol ettiler 7 cm. Sonra dayan az kaldılar havada uçuşuyor ben sancı girdikçe bağırıyorum. En son 9 oldu doğumhaneye aldılar. 29 dk da doğurdum. Toplamda 2 saat sürmemiştir. Doktor yarın doğurursun dediğinde gözüm korkmuştu o kadar saat bu ağrıyla naparım diye. Ağrı kesici yok mu yaparsınız değil mi dedim. Yok ağrı kesici de öyle dayanacaksın bekleyeceksin demişti. Çok şükür kısa sürede geldi bebem. Enfeksiyon testi de temiz çıktı kakasını yutmamış. Öyle bir doğumdu benim ki 😇 doktorum 40 ı geçer gibi seninki demişti. Pilates yaptım üstünde zıpladım öyle açılmam başladı sanırım.