Papatyam1 Hanimlar doğumlarınız ne zaman oldu benim gibi haftasını doldurup hala bekleyen var mı ya korkuyorum çok 😥
Mihriban_27 Papatyam1 ben bekliyorum hala yarın randevum var bakalım doktor ne diyecek çocuk kanalda sancılarım da var ama açılmam yok
12345_123 Papatyam1 normlde dogum diye yatışa aldılar bende sancı yoktu ama kızımda sancı cok tu bnaa 5 saat felan suni sancı verdıler yine bende hiç ağrı olmadı kızımın kalp atışları yavasladı düştü ıki sancıyı kaldıramadı yavrum mecbur sezeryana aldılar
Fatmanurr42 Bizimkide 40 olma yolunda ilerliyor arada kasık ağrısı dışında belirtide yok şu sıra🙄 Artık gel be oğlum gözümüz yollarda kaldı
Papatyam1 Mihriban_27 benim de öyle sancım var ama düzenli değil çocuk da 35. Haftadan beri dönmüş durumda
Minikturtageliyor Papatyam1 40+1 e kadar bekledim. Bebek doğum pozisyonundaydı ama ne sancım nede açılmam vardı. 40+2 de isteğimle sezaryen doğum yaptım.
Mihriban_27 Papatyam1 benim 10 gündür kanala yerleşmiş ama biley yok bakalım ne olacak sağlıcakla gelsinler de 🙏
Minikturtageliyor Papatyam1 doktorum deneyelim dedi ama ben istemedim. Ne yaptıysam açılmam, sancım olmadı ve çoğu insan suni alıp arkasından sezaryen oluyor. Hem suninin acısını hemde sezaryen acısını çekemem dedim ve isteğimle sezaryen oldum
Papatyam1 Minikturtageliyor evet benim çekincem de o ya açılma olmazsa bide boşuna suni sancı çekmiş olurum