Bersu26 0144 aynı ben , daha çözümünü bulamadım ama en rahatlatanlar kısa surelide olsa karbonatlı su , rennie şurup veya tablet başka yok :(
Meryem01010 0144 ben bol soğuk su içiyorum anca öyle idre ediyorum ama.doktkrum gaviscom şurubu verdi çok iyi geldi
Burcu_NFUE 0144 soğuk süt 🥛 iç vallahi içtiğim anda kesiliyor mide yanmam . eğer süt kalori yapar diyorsan gaviscon kullanabilirsin tüm gebeler kullanıyor yan etkisi pek olmayan bi ilaç doktorlarda gebelere öneriyor . Doktoruna danışıp sende kullanabilirsin ☺️
Dilekcnkn 0144 Soğuk süt içiyorum bir nebze de olsa rahatlatıyor su içince midem iyice bulanıyor zaten midem yanınca direk midem de bulanıyor iyice berbat oluyor
Brcozkn 0144 rennie gaviskon anlik çözüm valla her sabah aç karnına 1 tane lansor mide hapı alın herşeyi yiyorsunuz eksimeden eser yok 👍🏻
Neseay 0144 benim midemle ilgili her zaman sorunum var en iyi gelen şey üç yudum süt. Özellikle üç yudum (neden bilmiyorum ama azı yada çoğu işe yaramıyor bide oda sıcaklığında olucak) ve gaviscon şurup.
Kubra-24 Bana en iyi gelen kaşık kaşık yoğurt yemek hemen rahatlıyor midem gecenin bi vakti kalkıp yiyorum çok iyi geliyor
Ayseylmz 0144 çok iyi bilirim o yanmayı canım bende çok cektim ama doktorum bir ilac yazdi cok sukur dedim ismi panto doktoruna danis kullan bende 35 haftaligim her sabah ac karnina iciyorum bikere bile midem yanmadi bu ilactan beri
1Sevda 0144 ilk ve ikinci çocuğumda şiddetli şekilde mide yanması yaşadım bütün doktorların önerdiği küçük çay bardağının çeyreği kadar soğuk sütü üç yudumda iç her yanmada en doğal yöntem bu denildi kac ay boyunca böyle atlattım ilaç yerine bu en sağlıklısı şifasını gör İNŞALLAH