sedaaa Okyanus Kimsenin morelini bozmak istemem ama acıdı biraz bende kastım kendimi ama rahat bırakmadım bıraksam eminim olmayacaktı 😅🤦🏻♀️
Okyanus sedaaa 39 da tekrar bakıcam dedi bebeğin kilosu duruşu senin kemik yapın uygun suan lık normal dogum için dedi. Artık çok korkuyorum 37+4 oldum bazen sabahları regli olacakmışım gibi agrı larım oluyor Allah hepimize yardım etsin bir sancıda kurtulalım inşallah🙏
Sydtrn sedaaa sedaaa normal doğum yaptim sancilarim vardı gidip geliyodum cumartesi aksam gittim 2 cm di salı günü sabah gel dedi sonra eve geldikten sonra duş aldım 10 dakikada i sancı geliyodu gitmedim sonra sabah 5 oldu artık dayanamadım gittim 5 cm olmuştu yatirdilar Pazar sabah ebeler geldi muayene etti 9 cm açılmıştı ama sancilarim 2 dakikaya düşmüştü biraz bekledikten sonra 10 cm oldu serum felan takip doğuma aldılar ❤️
Sinemstf Sydtrn ayyyy ne güzelll çok fazla sürmemiş sancı saati darısı başıma inşaallah bende şöyle yarım saat bi saat çeksem sancıyı 😀hayaller hayatlar 😀
Sabihaesen FatmaBaKsdrmez bugun banada ayni seyleri söyledi doktorum ne zaman dogurcam merak ediyorum siz yaptınızmı şuan dogum
Ruzgar_1405 Sonrasını yazmamışlar ben de merak ettim😊 benim de salı günü çatı muayenem vardı. 2-3 cm açıklığım varmış doktor 10 gün içinde doğumu bekliyorum dedi ben de heyecan yaptım ama bel ağrısı dışında bişey yok henüz. Beklemedeyiz ✌️
Edaasil sedaaa 37 haftalık hamileyim 3 gün önce sanciyla hastaneye geldim doktorum 2 cm açıklık olduğunu söyledi yatış yaptı ve hala hastanede yatıyorum ara ara şiddetli ağrılarım oluyor ama suyum gelmedi sizce ne zaman doğumum gerçekleşir fikri olan yardım edebilirmi lütfen