Sngl5760 canım benim tarama testi senin gibi riskliydi fetal dna yada amniyosentez önerdi doktorum. Ama ultrasonda herşey normaldi ense, burun, organları vs…. Kanda risk çıkınca günlerce uyuyamadım çok zor gerçekten ihtimal bunlar ama yinede insan kendine hakim olamıyor bide ilk bebeğim. Daha sonrasında benim çabam ve farkındalığım sayesinde doktoruma bir kaç şeyin bana ait olmadığını söyledim bir terslik vardı testte hemen geri aradı kan testleri karışmış aynı isim soy isim hastayla defalarca özür dilerim dedi ama bunun telafisi yoktu günlerce çok üzüldüm durdum sonra elhamdülillah dedim tabi kendi testim bulundu tertemiz geldi ama o arada ben çektiğimi bilirim ve paramla rezil oldum resmen özelde yaptırmıştım.ilerisi ne olur bilmiyorum ama doktorlara güvenimde kalmadı o yüzden sana yazmak istedim onlar duygusuz bir şekilde hastaya herşeyi diyorlar haklarını söylüyorlar içini ferah tut canm