Fatmabulutt Anneadayii22 ben özelde muayene oluyorum sürekli bana rapor verdi yıllık ücretsiz aliyorum ineleri sağlik ocaği vermiyor diye biliyorum yanliş olmasın genede üstte kalsın merak ettim 🌼
Nry0682 Anneadayii22 evet yaZıyo ama ben sadece bikere yazdırdım 33+3 üm.Eczane direk veriyo pandemi dolayısıyla günü gelince raporlu ilacları.Daha gecen hafta direk eczaneden aldım.
Sevgi_kuscu123456 Bende kullanıyorum doktorum rapor ćıkartırdı ilaç bittikçe sağlık ocandan yazdırıp alıyoruz