Nursa1994 Merhaba anneler , ben bebeğimin hıçkırığını karnımda farklı farklı yerlerde hissettiğim oluyor, şu anda da tam vajinanın hemen üst kısmında hissediyorum, hıçkırdığını hissettiğimiz yer kafası mı oluyor ?bebeğin başı aşağıda diyebilir miyim ?
Gonul_enes Nursa1994 evet bas asagidir benimkide orda ama diger taraflardanda hissediliyor ama esas vajina ustu
Nursa1994 Taze1anne 34 haftadayız ama daha erken hissetmiştim, şuan tam kaç hafta da hatırlamıyorum, ama kalp atışı gibi sabit düzenli şekilde oluyor, okursa kesin anlarsınız zaten
QOH Taze1anne dalgalanma oluyor karnınızda düzenli aralıklarla tekme kadar sert olmuyor oradan anlıyorsunuz,ben 25.-26. Hafta gibi hissetmiştim yanlış hatırlamıyorsam.Ciğerleri geliştikçe hıçkırık oluyormuş,haftanız büyüdükçe zaten günde 2-3 defa oluyor en az ve bizim hıçkırmamız gibi oluyor hissedince hemen anlıyorsunuz.