Birmucize_ ipeekefe ipeekefe 5 gün kaldı , şu an içim normal doğum gözüküyor 39+2 haftalığım siz kaç haftalıksınız ?
GencMom38 Bende bekleyeyim burda 37+5 günlüğüz normal gözüküyor dedi doktorum henüz hiç bir belirtimiz yok :)