cinsiyeti 12 haftada belli olur test yaprsanız, eğer yapmazsanız 15-16 haftada ultrasonda belli oluyor. kiloyla cinsiyetinin bir ilgisi yok ama hareketleri daha geç hissettiklerini söylüyorlar kilolu gebeler. ben ne çok zayıfım ne de çok kiloluyum, biraz fazlam var yani 16. haftamda net hissettim hareketlerini. siz de bikaç hafta sonra hissedersiniz ne olacak ki? evlatlarımız sağlıklı olsun yeter ki, doğduktan sonra eğer kilo vermek isterseniz verirsiniz bebeğin canı sağolsun