UmayGul amiiinn inşallah, çok şükür gelişiminde sıkıntı olmadı ama benim değerlerim bi türlü düşmediği için riske atmak istemiyorlar. Sağlık ocağında karaciğer enzimleri yapılıyor diye biliyorum ama safra asidi testi devlette yapılmıyor özel hastanelerin hepsinde de yok. Siz doktorunuza bildirin bu durumu o sizi hemen yönlendirecektir.