Kusciviltisi canım bende yeni alışveriş yaptım oradan bazılarını yenidoğan aldım bu bebek minicik zaten kıyafetler çok büyük geldi gözüme belki bilmediğimdendir ama 😂😂 0-3 de aldım yeni doğanda 2 tane patikli tulum aldım sadece gerisi hep 0-3 zaten hastane çıkışı felan oluyor yeni doğunca 10lu aldım bir tane 2 takımda 5 li aldım zaten diğerleri 0-3 katlar giydiririm olmadı küçük olmasında büyük olsun ama fazla bişey almadım çocuk doğduktan sonra kilosuna boyuna bakarak detaylı alışveriş yapılır ki zaten kış bebeği olacak benimde kasım başı dedi doktor evde olacağız genelde iç zıbın biraz fazla tuttum ev doğalgaz ve çocuğu sıcağa alıştırmak istemiyorum