Ozlem2206 Kızlar benim bir haftadır öksürmem oluyor fakat bir iki gündür öksürdüğüm an kasığıma bıçak gibi acı saplanıyo anlık tedirgin oluyorum başına gelen oldumu 10 haftalığım henüz
nurgulbayr Ozlem2206 benim gaz sıkışmam olduğu zamanlar böyle oluyo genel bi gaz sorunum var sende de var mı
[silindi] Ozlem2206 bende bayramdan beri öksürme var hatta bi gece uykumdan uyandım çok kötü öksürdüm eşimde uyandı korktu iyimisin diyip durdu. Batma olmuyo ama öksürmeye devam kuru bi öksürük değişik yani 🤷🏼♀️
Ilkayy Ozlem2206 eğer geçmeyen bi ölsürükse gidip kan verin idealinize baktırın benimde öksürük vardı acile gititm kanımda enfeksiyon çıktı oda kaşıkta ağırı ve öksürük yapıyormuş
Maideee1 Ozlem2206 çam kozalak şurubu için lütfen günde bir tatlı kaşığı. Netten de araştırın öksürüğe çok iyi geldiğini okuyacaksınız. Benim covid ten dolayı öksürüğüm vardı cok siddetliydi çok şükür Allah’a bu şurup tan sonra iyi oldu. Aktardan almıştım
Ozlem2206 [silindi] benimde ilk zamanlar yoktu öksürmekten hapşırmaktan bi süre sonra ağrı olmaya başladı şimdiden önleminizi alın🥺
Ozlem2206 Ilkayy zaten yeşil akıntım oluyo bi kaç gündür üç gün sonra randevum var beklemelimiyim yoksa acile falan gitsem mi bilemedim
Ilkayy Ozlem2206 oo yeşil akıntı hepsinden beter canım bi acile git enfeksiyon günden güne ilerliyor cünkü