bsra46 Merhaba 29+5 günlük hamileyim dün kızım hasta oldu şiddetli kusma ishalle acile gittik. Bugünde atesi cikti kizimin bende hasta oldum kusma önce sonra ishal başladı napabilirim öneriniz var mı. Sulardan dedi doktor ama çok zorluyor beni
Mrymonek bsra46 geçen hafta bende yakalandım 34haftalik hamileyim. Tüm gün kustum. Doktor tuzlu ayran bol su tavsiye etti. Mideni yormicak şeyler yiceksin birkacgun. Ama ben serum almadan geçmedi akşama doğru dayanamadım serum aldım. Sonra biraz rahatladım günden günde geçti. Uzanıp dinlenin serum dan sonra.
[silindi] bsra46 bende de oldu canım evet doktor banada sulardan dedi 2 tane serum taktılar rahatladım benden de eşime geçti. Çok çabuk bulaşıyomuş korona belirtileri oluyomuş ama 2-3 gğn sürüyomuş oda bi virüs aslında ismi norovirüsü. Baş ağrısı, sırt ağrısı falanda yapabiliyo
Bsrahb bsra46 2 hafta ishal beni mahvetti çok şükür yeni yeni geçti geçmiş olsun bol su iç su kaybı çok oluyor bide muz yiyebilirsin
gokcekocyigit07 Geçmiş olsun, sanırım salgın var geçen bir arkadaşta da oldu, doktoruna danış sana göre bir şeyler versin bir de bol su tüket 👍
bsra46 gokcekocyigit07 evet salgın varmis arkadaşım da oldu. Kötü denk geldi belki bulantı için birşey verir doktora da sorayim
Surimsine Benim de kayınvalidem eşim falan geçirdi çocuklarda da yaygın dr rota virüsü demiş ben eşimle aynı tuvaleti kullanmadığım için çok şükür birşey olmadı bana ama en önemlisi el yıkamak ve aynı tuvaleti kullanmamak kullanmak zorundaysanız bile çamaşır suyuyla yıkayıp öyle kullanın