Asil28 https://resimyukle.io/r/d4F8ndEDWa content_copy yumurtlama gününden itibaren 4 günden bu yana değerlendiriyorum. Ancak hala koyu. Yumurtam çatlamıyor mu?
Nehir-Poyraz Asil28 birgün arayla değerlendir canım çatlama olmamış gebelik testi mi yapsan acaba bi havuç ye havuç suyu iç çatlamaya yardımcı olur
dtbsra6 Asil28 canım bu ay benim de böyle oldu 4 gün sürdü kopkoyu sonra 5. Gün silikleşti, olabiliyormuş yani kendimde gördüm 🤷🏻♀️
Asil28 Nehir-Poyraz yarın alayım hemen havuç. Gebelik olduğunu düşünmüyorum. Herhangi bir belirtim yok çünkü ama göğüs çevrem koyulaşmış gibi geldi bugün. Bir kaybım var 4 ay oldu. İlk gebeliğimde ve aşırı belirtilerim vardı.
Nehir-Poyraz Asil28 her gebelikte belirti aynı olmuyo havuç bulamazsan a101de dimesin sıkma havuç suyu var ondan al iç
Asil28 Nehir-Poyraz olumsuz olur diye gebelik testi yapmaya korkuyorum 😔 yarın alıp içeyim çok teşekkür ederim 🙏🙏 Rabbim inşallah hayırlı ve sağlıklı gebelik nasip eder isteyen herkese ve banada🙏🙏
Nehir-Poyraz Asil28 amiiiin inşallah canım yarında yap at bakalım değişiklik olacakmı bazen öyle uzun sürenler oluyor ama çok üst üste değerlendirme bir gün aralıklı değerlendir mesela dün değerlendirdiysen bugün atla yarın değerlendir
Asil28 Nehir-Poyraz yumurtlama dahil takip eden 3 gün, sonrası günaşırı denmişti o yüzden o şekilde yaptım. Yumurtlama öncesi günaşırı da değerlendirmiştim. Yarınki test sonucunu bende çok merak ediyorum.
Asil28 dtbsra6 akıntımda hep şeffaf . İlk defa böyle oldu, iki gün koyu çıkıp 3. Gün silikleşirdi en fazla.
dtbsra6 Bfduam bilmiyorum ki canım doktora da söyledim bişey söylemedi ama çatlamanın önceki günü yumurtlama olarak kabul etti
Asil28 dtbsra6 @Nehir-Poyraz https://resimyukle.io/r/7hd4PVtQ8R conten bugünkü sonucum bu şekilde 🤷🏽♀️
Asil28 dtbsra6 testi aldığım sayfaya da attım bugün çatlama olduğunu , 14 gün sonra gebelik testi yapmamı söyledi. Ama yine koyu çıkıyor önceki çatlamalarım çok çok silik oluyordu