Mrvcnsvr Kızlar selam 👋 15+6 haftalık hamileyim dün bugündür ellerim ayaklarım feci şiş ve çok kaşınıyor. Normal mi sizce? Yaşayan oldu mu
esra2908 Mrvcnsvr ahh daha ne ki 37. Haftamdayım ellerim ayaklarım her sabah şiş ve hareket ettirirken acıyor bi süre şişmedik yerim kalmadı 😅
Kksll Mrvcnsvr kaşıntı karaciğer enzimlerinden olabilir ve çok önemli bir durum doktorunuza mutlaka bildirin
Hasibeakdemr Mrvcnsvr kasintilarin uzun süreli devam ederse doktora git canim surekli olan kasintilar el de ayakta vs olan iyi değil diye biliyorum
Mrvcnsvr sevimkelam aynı zamanda iki gündür ayıptır söylemesi ishalim var evde serum taktırıyorum ilaç kullanıyorum onlardan kaynaklı olabilir mi
gokcekocyigit07 Gebelik zehirlenmesi ya da gebelik kolestazı da olabilir bence ihmal etme doktoruna danış ve muayene ol
Mrvcnsvr Hasibeakdemr dünden beri var özellikle ellerim şiş kızarmış ve kaşınıyor ayaklarım da sanki altına jilet atmışsın gibi yanıyor
gokcekocyigit07 Mrvcnsvr eğer doktorunuz ulaşılabilir ise arayın ya da mesaj atın durumunuzu anlatın yok değilse de acile gidin derim