herseyimveben 41. Haftada ne açıklığım ne sancım vardı . Doktorum biran önce bebeği almamızı söyledi. Her halimle sezaryan görünmeme rağmen ailem illaki devlete git orda da muayene ol ondan sonra sezeryan ol dedi. Açıkcası ben de merak ettim onlar ne diyecekti. Doktorumla görüştüğüm aynı gün devlet hastanesine gittim. Muayene oldum gerçekten tramva gibiydi . İnsana resmen acımıyorlar orda, naz niyaz çekemeyiz havalarındalar. Orası da ne açıklık, ne sancı, açılma yok deyince gönül rahatlığı ile doktoruma koştum . Harika bir ekiple sezeryan doğum oldu. Abartılacak bir şey yok akşama ayaktasınız . Fotoğrafçı çağırdık ve harika bir doğum hikayem oldu. Bebeğimle de gayet güzel ilgilenebiliyorum. Sezeryan olacaklar korkmasın ve bebeğinin doğumunun keyfine varsın.
herseyimveben Alyamelekeren hayır epudral aldım. Tavsiye ederim bu güzel olaya şahit oluyorsunuz , üstelik hiç can acısı yok