deletedmom2014 Kızlar eşim çocukluğunda Kurtlar vadisi çok izlermiş. O zamanlardan Elif ismini hep sevmiş. Kızımız olacak Elif koyalım istiyor. Bende Öykü-Ahsen filan istiyordum ama Elif ismine resmen bir hayranlığı oluşmuş. Elifim elifim diye geziyor evin içinde 🙈 Nasıl sizce biraz eski gibi geldi bana 🥲
Neseay deletedmom2014 bizde yeğenime Elif Nur ismini koyduk bu tür isimler kesinlikle eski değil eskimeyen isimler bence ama iki isim de koyabilirsiniz Elif Öykü güzel olur🥰 bu arada bizim cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa eşim Ayşe İstiyor ben de Hüma ismini beğeniyorum ikisini de koycaz nasipse🥰
zippirana deletedmom2014 Bir Elif olarak ismimi çok seviyorum 🙈🙈 hatta eşim hep Elif’im (çok hoşuma gider) der ki o da hep kizim olursa Elif koyarım dermiş. Allah eş nasıp etti 😂😂 ama çok fazla var etrafta artısı bence her yaşa uyuyor
gokcekocyigit07 Güzel bir isim ama kocamın eski sevgilisinin adı 😅😅😅 o yüzden ben tercih etmedim tabi ki yoksa güzel bir anlamı da var, konulabilir de diziye göre koymak bilemedim, o kadının gerçek adı Özgü de, belki fikri değişir sen bastırınca 🤭 deletedmom2014
Deletedmom93428 deletedmom2014 sana yemin ederm başlıkta elifi görünce girip mematinin’yengeye elif dedin usta’ lafını yazacaktım 😁😁😁😁eşim şu an kurtlar vadisi izliyor. …
Seda_nrr deletedmom2014 benim eşimde aynıydı 😂😂 Elif diye türkü söylüyordu kızımıza hatta 😂Ama benim Elif ismiyle sorunum başka o yüzden kabul etmedim yoksa güzel isim
tcasl deletedmom2014 Elif ismi çok güzel yanına istediğiniz bi ismide ekleyebilirsiniz bence hoş olur 😍 erkek olsa Polat olucakti demekki 🤣🤣
Sennurss İlk kızımın adı elif 2. Kızımız olacak Allah nasip ederse eşim elife koyalım diyor o kadar seviyor elif ismini 😃
nurgulbayr deletedmom2014 ben çok severim Elif ismini en yakın arkadaşımın adı da Elif çok temiz insan tandığım Elifler hep iyidir kulağa da hoş geliyo