busra2253 Merhabalar şuanda net bilmiyorum hamile olduğumu ama aşırı gazım var dün karnımın ağrımasından duramadım ilk haftalar günler gaz problemi oluyor mu ((adetim 4 gün gecikti)
Busrabbb busra2253 evet oluyor, inşallah öylesinizdir hayırlısı olsun. Benim 4 gün geciktiğinde testte pozitif çıkmıştı 🥰
Gamze1313 busra2253 Bnmde öle aşırı gaz var karnım sis hata gazdan bndetest yaptım çıktı ama kan verdim sonucu ogrencem ins sende de vardır kan ver ☺️