mathildaa ben şimdi uygulamaya yazdıktan sonra kalktım acile gittim. Dayanamadım. Ama devlet acilleri o kadar kötü ki. Doktorla tartışıp çıktım hastaneden. Yarım saat bekledim. Üstüne birde doktor utrasyonla baktı. Bana biyşey söylemiyor. Telefonla konuşuyor. Baktım kalkabilirsin dedi. Dedim ne oldu bişey var mı kalp atışı hareket hiçbirşwy demediniz duymadım. Dedi ki ben hhareket göremiyorum ama kalp atışı var. Cihazda da duyulmuyor. Sesi yok cihazın. Diyorum ki hareketleri bana diyor ben bilemem sen hissedecen hareketlerini Bende dedim doktor sensin nasıl ben bilecem. Hayatımda gördüğüm en kötü doktor. Yarın sabah direk kendi doktoruma gidecem