ogretmen_anneee Asiye_89 canım ben gebeliğim başında kullandım hiç yan etki yapmadı doğal ürünmüş doktor vermişti sonra bana feramata geçtiler gene de demirim yükselmiyor benim . Ama sen osendeye devam et mg düşüktü galiba onun
K88_ Asiye_89 merhaba çok uzun bir zaman geçmiş biliyorum ama osende kullandınız demi Demir ilacı olarak
gokcekocyigit07 Geçen ay bana da yazdı doktorum hatta dil altı olarak b12 de kullanıyorum, haftaya yeniden tahlil verip doktoruma gideceğim bakalım işe yaradı mı, ki umarım yaradı değilse takviye serum vs verilecek 🤷♀️
K88_ ogretmen_anneee merhaba osende demir ilacı diğer Demir ilaçlar gibi dışkılamada renk değişikliği (siyah) yaptımı acaba
ogretmen_anneee Asiye_89 ayyy demek ki herkeste farklı canım ya . İnşallah iyi bi ürüne denk gelirsin de kullanırsın
ogretmen_anneee K88_ demir ilaçlarının çoğu yapıyor canım kabızlık falan yapmamıştı ama siyah oldu evet oda normalmiş
K88_ Asiye_89 ya herkes kabızlık yapmadı yazmış bende de kabızlık yaptı bir haftadır kullanıyorum kusma yağmadı ama mide bulantısı yağıyor kahvaltı ortasında 🥺
Asiye_89 K88_ aç karnına alıyorsun dimi bana doktorum aç dedi . Kabızlık yapar doktorum yapıp dedi bana
K88_ Asiye_89 aç karna alıyorum kahvaltıdan yarım saat önce gynoferon kullanıyordum o kusma yapınca buna geçtik. Dışkılama renginde değişiklik yaptımı peki sende
ogretmen_anneee K88_ normal de sabah akşammış ama ben feramat diye Demir ilacı da alıyordum onun DoZu daha yüksek Demir eksikliği vardı bende . Birini sabah birini akşam aldım canım