Kumsal_asya Merhaba güzel anneler ve anne adayları. Eşim oğlumuz olursa ki sanırım oğlumuz olacak 2 dr da erkeğe benzetti 2 gün sonra tekrar gidicem. Muhammed ali koymak istiyo. Ama ben çok kararsızım. Tamam çok güzel bi isim ama ağır gelirmi bilmiyorum 🤷♀️ kimi ağır gelir diyo kimi bişey olmaz diyo 🤔
Kumsal_asya Ruken1234 beğendim ama kızımın adı asya rüzgar 🤔 ve çok uzun zamandır kuzey yada asil koymak istiyodum. Ve ayrıca ağır gelir dedikleri için kafam karıştı muhammed ali de.
Ruken1234 Kumsal_asya canım senin aklında beğendiğin isim varmış eşinle anlaşıp ortak karar ver kimin ne dediğine bakma insanları memnun etmek çok zor bak ben murat koyacam güzel değil diyolar murat ismi ben beğendim güzel olmasın diyorum söyleyenlere
Nisanurr Canım beğendiyseniz koyun tabi de bana da kalsa çok ağır bir isim kuzey yada asil çok beğendiğim erkek isimlerinden tabi tercih sizin 🤗