Enesinannesiyim Arkadaşlar kuzenim adına size bi konuda bişey sormak istiyorum.Kuzenim 10 aydır evli ve çocuk istiyor regli bugün toplamda 12 gün gecikti evde sürekli test yapıyor ve her seferinde negatif geç döllenme olmuş olabilir mi?olsa bile şimdiye kadar belli olmaz mıydı?Bu formda onun gibi olan var mı başka?Yorumlarınızı bekliyorum🥰
gokcekocyigit07 Madem bu kadar gecikmiş en garantisi gidip kan versin, eğer varsa kanda çıkar, bazen testler yanılıyor, hayırlısı olsun 🤗
Sevilesi Benim geç döllenme oldu. Adetin üzerinden 10 gun geçti testte çıkmıyordu gittim kan testi verdim 192 beta değeri ile gebe olduğumu öğrendim ertesi gün gebelik testinde cıktı çift çizgi. Gidip kan testi vermesi daha sağlıklı 🤗
Enesinannesiyim Sevilesi oda artık umudum kalmadı deyip sürekli kan vermeyi erteledi 3 gün geciktiginde kan verdi çıkmadı o yüzden biraz tedirgin açıkçası yarın gidecekte bakalım inşallah vardır buraya yazmamın sebebi de böyle olan var mı umut olsun ona diye
Sevilesi Enesinannesiyim sürekli kan vermesin zaten kötü olur insan çıkmadığı zaman. Bana 5 in üzerinde çıkarsa beta hamilesin dedi. 192 cıktı 1 hafta bekle dedi hemşireler. Bekledim sonra kadın doğuma gittim kesesi oluşmuş yaklaşık 5 haftalık dedi. Bu arada iki aylık evliyim 😂😂 şimdi beta 40 bin kusurlerde 💫
Enesinannesiyim Sevilesi maşallah erken olmuş baya Allah hayırlısıyla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🥰🤲