eminesergenn Merhaba anneler 39.haftanın içindeyim ve bebeğimin kilosu 3.500 kg doktor normal dedi ama bebeğin kilosu daha arttıkça normal doğum zor oluyormuş öyle olan sezaryen oluyormuş siz ne düşünüyorsunuz bende normal doğum olsun istiyorum
UrasEgeninannesi eminesergenn o nasıl gelmek istiyorsa zaten sizi yönlendirecektir annesi. Sezeryana iri bebeklerde yapıyorlar bunun içinde 4 ve üzeri olmadı gerekiyor normalde ama isteğe bağlı da sezeryan yok değil. Bekleyebildiğiniz yere kadar bekleyin tavsiyem sağlığı yerinde olup miadı dolmadığı sürece. Olabiliyorsa normal doğum olsun önceliğiniz. Sezeryan da dünyanın sonu demek değil tabiki.
Dilekcnkn eminesergenn Bazen ultrason cihazlarında kilo durumları fazla çıkabiliyor sizde zaten doğum haftasındasını bence normal doğum olabilir diye düşünüyorum yani 4 kilo olupta normal doğuran bile var 😊😊