rabiamustafa doktorla birlikte yanında birisi daha oluyor not alıyor, zaten o an doktor yaparken de bilgi veriyor, işlem bitince de herhangi bir sorun yok vs bilgilendiriyor, yani bizde bu şekilde, bir de bazen bebiş müsaade etmiyor ya da mesela tam gelişmediği için sonra bakalım diyor, bizde böbrekleri diğer hafta baktı onu da o zaman konuştuk 😉