Rabis_nt Buse0809 muayenelerimi hem devlette hemde özelde yapıyorum iki ayrı doktora gidiyorum. Ama doğumu devlette yapacağım özeller çok pahalı ve gereksiz diye düşünüyorum. Devlette bir doktor belirleyip sürekli ona giderseniz sorun yaşayacağınızı sanmıyorum. Özele vereceğiniz parayı bebeğinize harcamanız daha mantıklı bence 🙃🌺
Kubra2401 Buse0809 Evet özel hastaneler çok pahallı. Ama benim yaşadığım şehirde devlet hastaneleri sanki sana hayırlarına bakıyormul gibi ilgisizler onun için özeli tercih ederim
gokcekocyigit07 İmkan varsa özel, daha önce devlette bir çok sorun yaşadım, zaten de riskli gebelik grubundayım ve özel perinatoloğa gidiyorum. Çok da memnunum hiç olmazsa adam akıllı muamele görüyorum, en ufak bir şeyde doktoruma ulaşabiliyorum.
Gizemin-minnakI @Buse0809 imkan varsa özel . Ben hem devlet hem özel takipli olmak istedim . Ama devletten randevu almak .yurtdışı İçin vize almak gibi 😂 bi randevu vermiyorlar . Burda da sık sık okuyorum bunu.
Hilallllllll Ben ozelde düşünüyordum bebek erken gelince acil devlete gittim ve cok iyi gecti cok memnun kaldim her konuda