Rbkny Kızlar nasip olursa cuma günü sezaryan dogumum olucak ama 2 gündür gribim gözlerim dahi akıyor ne iyi gelebilir sizce biran önce geçmesi lazım
Slnnn1 Rbkny canım sanırım ne yaparsan yap geçse Bile 1 hafta öncesinden grip olmaman Gerek anestezi alacaksan doktoruna kesin sor
Zezeeeyyldrm Rbkny bende bi haftadır öyleyim hastalandığımdan beri günde bi sefer zerdeçal bal limon tükettim göz yaşarmam burun akıntımda 2 gün sürdü ama sonrasında öksürük başladı hala içiyorum.
Rbkny Slnnn1 belden uyuşturma olucak 2 gün önce gripliydim ama doktoruma sorduğum halde bişey demedi günü verdi
Slnnn1 Rbkny o zaman sorun olmaz ama ya o an tam anestezi Alman gerekirse anestezi doktorum bana sormuş tu 1 hafta içinde girip geçirdin mi die