NurBusee doğumdan önce istirahat raporunuzu yazdırdıktan sonra birde doğumdan sonra doktorunuz yine bi rapor daha yazıyor. Doğum sonrası istirahati diye 2 aylık. Eğer primleriniz 1 yıl içinde 90 günü geçmişse doğumdan 2 ay sonra toplu bi şekilde pttye yatıyor. Buda yine aldığınız maaşa göre hesaplanıyor. Eğer asgari ise 8 bin civarı sanırım. Fazlaysa maaşınız yine doğum paranız ona göre hesaplanır. Muhasebecinizden öğrenebilirsiniz detaylı. Benim öğrendiklerim bunlar 😊