Gebelik döneminde akıntı en normal şey bendende geliyordu çok hemde ama kokulu olmayacak koku ve yanma kaşıntı gibi belirtiler var ise enfeksiyon olabilir idrar testlerim hep temiz çıktı hatta şuan 15 haftalığız hala akıntım var sürekli ama normal diyorlar bi kaç doktorlar görüştüm