Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün ama şunu anlamadım devlete mi gidiyorsunuz ? Ücret flan istemeleri çok saçma geldi bana ya para nasıl olsa ödenir yani siz orada canınızın derdindesiniz, hastane biraz tuhaf geldi bana sonda siz uyuşunca neden takılmadı mesela bende öyle olmuştu tabi her hastane farklı ama şükürler olsun her şeye rağmen iyisiniz, sağlıkla büyütün bebeğinizi, darısı bizlere 🥲🤲