Naginagi Bio oil kullanıp fayda gören var mı ya da başka bir önerisi olan? 9. Haftadayım ne zaman kullanmaya başlasam çatlağım daha az olur? :)
Rbkny Naginagi 15.haftada kullanmaya başladım haftaya dogumum var cok şükür şuanlık hiç çatlagım yok liecar kullandım birde bebek yagı ama birazda yapısal doktorum oşekilde demişti trilyonluk krem kullan yinede yapında varsa catlar sın hiçbişey kullanma ozamanda catlagın olmaz birazda kişinin vucut yapısıyla ilgili demişti
Fatmakara97 Naginagi 10.haftada bio pil kullanmaya başladım 14. Haftada çatlamaya başladım. Ya o etki etmedi yada her türlü çatlayacaksan çatlıyorsun
Dilekcakiroglu Naginagi bio oili 4. ayımdan beri kullanıyorum şuan 9 aylığım. Fakat ben sadece göbek ve göğüslerime kullandım. Bir süre sonra baktım ki Alt bacaklarımın arkası boydan boya çatlamış 😢 artık geçmiyor da sürsem de. Yani demem o ki sürebileceğiniz her yere sürün kullanırsanız ☺️
canoldunbebegim Bio oil çatlaklarda etkili canım mustela reçete ediyor doktorlar genelde en etkili ve temiz içerikli olan çatlak önleyici kremde o, kendi doktorunada danış tabiki, 12. Haftadan itibaren kullanmaya başla bence
Busrakhan Haftada bio oil ve kantaron yağı başladım şimdi 25. Haftada lierac ve bio oil dönüşümlü. Umarım çatlamayız 🥲
Caglarmm Benim önceden de çatlaklarım vardı krem kullandım ama çatlamaya devam etti genetik yatkınlığım olduğu için bi şekilde çatlıyorum ama artık önemsemiyorum doğumdan sonra bi çaresine bakarız
Mrvvcckkk Bunlar laf kızlar ılk günden berı duzennlı kullandım bıo oıl zeytın yağ kantoron hersey ama hersey çatlamaya meyıllıysrnız çok güzel😀😀 catlıyorsunuz