Biz 36+2 olduk. Baya bi ağırlaştım ağrıların fazlalığı geceleri uyumak zaten yalan oldu imkansız🤦♀️ Bidee oğluşum sürekli kaburgalarıma baskı mı yapıyo tekmeyi atıyo bilmiyorum amaa sanki kırılcakmış gibi acı var ağrı var 😂 asla uslu durmuyor. Sizde neler var nasıl hissediyorsunuz ?