Minammm üzülmeyin.
Şöyle soyleyeyim ben size bulantıdan, mide agrısından ağladığımı, hastanelik oldugumu bilirim.
Ama artık doktorlarında yapabileceği birşey yoktu. Fazla serum ve iğne vuramıyorlar hamileyim diye.
Ve ben birşey yiyemiyordum.
Sadece 6 aya kadar tek bir yiyecek yedim. Son iki ayda iki üç çeşit yedim anca.
Ve hiç de oyle iştahlı bol bol yemedim.
Ama Rabbim isterse olur. Şuan bebeğim yaşına girecek. Şükür bir sıkıntımız yok.
Tabi yemeyin demiyorum yiyebildiğiniz kadar yetin ama kendinizi de üzmeyin, bebiş de etkilenmesin 🤗🌺