Hamile oldugumu 12 gun once ogrendim bugun tam sekiz haftalık on gun oncede lekelenmem olmustu bugun yine oldu doktorum kan sulandirici igne vermis ve hic kanima bakmadan uşaktayim burayada yeni tayin olduk hic iyi doktor bulamadim on gundur bi skntim yoktu bu igneler daha cok kana yapmaz degilmi veya dusmez degilmi cok korkuyorum şuan