Aysekilic Muhasebeci olarak şöyle aktarıyim size eger çalışıyorsanız 32. Haftada doğum izni raporu alıyorsunuz doğumdan sonra paranız yatıyor . Fakat ev hanımı iseniz süt parasını eşiniz sigortali ise doğumdan sonra doğum belgesi ile başvuru yapıp alabiliyorsunuz . Umarım açıklayıcı olmuştur ☺️🤗