KubraaKaplann Ben 2 haftalık gebeyim. Kasıklarımda çok şiddetli ağrılarım oluyor. Geçtiğimiz iki gün kırmızı renkle başlayıp daha sonra kahverengi lekelenmeye dönen kanamam oldu. Ama kendi kendine ikinci günün sonunda durdu. Beta hcg ayın 19 unda 54tü 21inde 86 çıktı. Bi sıkıntı var mı yoksa normal mi?
Buseninannesi_21 KubraaKaplann 2 haftalik gebelik imkansiz gibi bir şey en az 3 4 haftalik belli olur gebelik.
Milkshakee KubraaKaplann Aynen canm 2 haftalık olmaz ki gebelik en az 4 haftalık oluyor sizinki yeni oluşmaya başlamış doktora gozuktunuz mu
BabyAAO KubraaKaplann yerleşme kanaması ( lekelenmesi ) olabilir. Gebeliğin daha çok çok yeni olduğu için kanda da düşük çıkmış 54 den 86 ya yükselmesi güzel birşey ama dediğim gibi çok yeni keseyi görebilmen için 2000 ve üstü olması lazım o değerin o da ⅔ haftaya kadar yükselir bir sıkıntın olmazsa eğer 🤲🏻
Selin12- KubraaKaplann doktora gidin düşük yapma ihtimaliniz olabilir oyuzden tedbir amaçlı bir doktora gidin
gokcekocyigit07 Doktor ne dedi peki ? Yani şöyle ki planlı bir gebelik olsa böle 2 hafta öğrenmek için çok erken, kanama vs varsa mutlaka takip edilmeli, ayrıca beta 2 günde bir 2 katına çıkmalı
KubraaKaplann Milkshakee aslında doktorun hesabına göre 4 haftalık ama o adet dönemime göre hesaplıyor fakat ben yeni evlendiğim için hamile kaldığım günden emin oluyorum. Kese falan zaten yok kan değerime göre söylüyor doktor
kelebekimm Hafta da rahme tamamen yerlesir. Hamileyim demek icin suan cok erken. Ama siz moralinizi bozmayin, belli ki dr kontrolunde olan bir gebelik. Ve mumkun oldugunca yatin dinlenin. Hic bir is yapmamaya calisin. Annen yada kayinvaliden baksin sana. Yerlesme kanamasi da adet gorecegin hafta da olur genelde. Dikkat edin kendinize.
KubraaKaplann kelebekimm aslında doktor kontrolünde olan bir gebelik değil ben yeni evliyim tamamen tesadüfen öğrenilen bir gebelik farklı bişey için yaptırdığımız kan testinde beta hcg yüksek çıktı öyle öğrendim. Aynen adet dönemimde lekelenmem oldu zaten yinede bilmediğim bir durum olduğu için ister istemez kaygılandım
kelebekimm KubraaKaplann adetin gectiyse 4 haftalik demektir ve gec dollenme olmustur. O yuzden dusuktur degerin. Bir kac gun sonra tekrar yaptir. Her gun 2 katina cikmasi lazim. Duzenli artiyorsa degerin hamilesin demektir. Tebrik ederim bu arada.
KubraaKaplann Selin12- aynen bende ondan korkup gittim zaten doktor bilemeyiz kesen oluşmadığı için kan takibi yapıcaz dedi yarın tekrar kan vericem ama daha önce benim gibi yaşayan biri var mıdır acaba diye sorayım dedim
Omertugce2313 KubraaKaplann 2 haftalık gebelik olabiliyor benim mi plansizdi ve ben başka ağrıdan gittiğimde test yapıldı çıktı beta Hcg den baktılar 2 günde bir kan verdim 2 katına çıkınca tamamen gebe olduğumu anladık belli oluyor kanda