UurSevdaYlmaz canım bakarım bilmem ama benim 35. Haftada açılmam başladı 36+5 deyim yaklaşık 2 haftadır sürekli alttan muayene oluyorum açılmam devam ediyorum diye ama korkma inan anlattıkları gibi değil evet birazcık ağrılı bir muayene ama kendini kasma ve o an geçince hepsinin geçeceğini düşün 🙏