Patatesimmm Doğumdan sonra sosyal hizmetlere başvuru yapılmadan doğum ücreti alınmıyor mu ? Birde süt parası ayrı mı alınıypr? İkisinin ücreti ne zaman alınıyor?
Sedakbyk Patatesimmm sut parasina 170i arayip basvuru yapiyorsunuz pttye yatiyor,dogum parasi icin sosyal hizmetlere gidip basvuru yapiyorsunuz.
Mavis06 Patatesimmm başvuru yapmadan alınmıyor doğumdan itibaren 6 ay içinde idi yanlış hatırlamıyorsam ikisine de ayrı başvuru yapman lazım
Feyza-nur Patatesimmm doğum parasını sgkya basvurduk süt parasını bilmiyorum birde eşim emzirme parasına başvurdu sgk ya
Hafissee Sedakbyk ben calışmıyorum bana süt parası vermediler veremiyoruz dedi doğum yaptıgım hasthane
Sedakbyk Aysekilic dogum yaptiktan sonra basvurabilirsiniz dogum belgesini sistemde goruyorlar cunku.
Melo7300 Sedakbyk bizim burda sağlık ocağında hamilelik kaydı yapılıyor gebe takibi anneye aşı o sistem üzerinden SGK’ya yönlendiriyor
Sedakbyk Melo7300 esim 170 aradi emzirme odenegi icin basvuru yapti.sagkik ocagi bilgi vermedi acikcasi.
Ladybird25 Patatesimmm canım 36 gün önce doğum yaptım eşim benim adıma sosyal hizmetlere Doğum parası için başvuru yaptı ayın 25 inden sonra yatıyormuş para onaylanmış şuanda diğer 232₺ olan süt parası sanırım babaların maaşına yansıyor ben ev hanımıyım sadece Doğum yardımını alabiliyorum
Ladybird25 Patatesimmm Doğum yardımı başvurusu için öncelikle bebeğin kimliğinin çıkmış olması gerekiyor sonra Doğum belgesi ve kimlikle başvuru yapabiliyorsunuz