Hilal-11 merhaba, öncelikle kolay doğumlar dilerim. Bende ileri derece kan pıhtılaşması olduğu için 37+5 de ilk önce propess ile (rahim açıcı fitil)doğum başlatılmak istendi ancak 1 cm bile açılma olmadı 2 defa daha denendi ama nafile,daha sonra suni sancı verildi damardan, nts de 180 leri gördü sancılarım ama 1 mm bile açılma olmadı 2 gün bekledik ( ben normal doğumu çok istediğim için) normalde bu sancıda doğum gerçekleşiyormuş ama açılma olmadı malesef. Bebeğimin kalp atışları bir anda 75 lere düşünce acil sezaryen e alındım epiduralim zaten takılıydı, spinal oldum. En ufak bir ağrım sızım asla olmadı bebeğimi kendim eğilip kucağıma aldım kimsenin vermesini beklemeden. Yürütmek için kaldırdıklarında da çok rahattım dikiş yerimde en ufak bir ağrım olmadı hatta sezaryen bu kadar mı kolaymış hiç doğum yapmamış gibiyim resmen dedim . Ama tabi propess ve suni sancıyla doğumu başlayan çok gebe var bünyeyle alakalı bence. Bu arada suni sancıdan da hiç korkmayın 180 lerde sadece şiddetli adet ağrısının sık gelen haliydi öldüm bittimlik birşey değildi ki 2 gün çektim ☺️ Benim bebeğimin de boynuna kordon dolanmıştı sorumlu ebem kordonla alakalı değil sezaryene girmen ,4 kez kordon dolanmış bebekleri eğer başka bir risk yoksa normal doğum yaptırıyoruz seninki kalp ritmiyle alakalı demişti 💐