Eminemus Merhabalar 🤗 Kızlar uzun zamandır sağ kolumun altında şişlik var belli oluyor baya ama dokunduğumda bir sertlik vs. Yok ağrıda yok çok şükür. Ama şöyle söyliyim şuan hamileyim 33 haftamdaym ama bu şişlik hamilelikten çok çok önce vardı. Ama doktora gtmeyi hem çalıştığım için hemde açıkçası ciddiye almadığım için gtmedim ağrıda olmayınca tabi. Fakat intagramda bir kanserli kadına denk geldim oda böyle kitle sebebiyle hastaneye gidince kanser olduğunu öğrenmiş, bu gözümü korkuttu. Yarın hastaneye gitmek istiyorum hangi bölüme randevu almalıyım yardımcı olabilir misiniz?
Clementinee Eminemus canım randevu alırken şikayetini söyle hangi bölümden alman gerektiğini yönlendirirler sana
Eminemus Nsrn25 Teşekkür ederim umarım kötü sonuç çıkmaz. Hamileyim ilgilenirler mi accaba testler vs. Yapabilirler mi
Brnn Bende de aynı durum var, yağ bezesidir diye hiç ilgilenmedim, şimdi de 36 haftalık hamileyim. Sonucu buraya yazarsanız sevinirim, geçmiş olsun, iyi akşamlar.