Kızlar şeker testi yaptırdım yüksek çıktı. Dahiliyeye önümüzdeki perşembe randevu bulabildiğim için bende kendi kendime diyete başladım evde. Sabah aç karnına şekerim 75 85 arası çıkıyor. Daha demin yemek yedim 1 saat sonra şekerim 102 çıktı değerler nasıl sizce. Diyet işe yarıyor mu