Beyzan geçen hafta çarşamba günü taktırdım cnm özelde taktırdım ben kendi doktoruma ilk önce yumurtalıklara baktı ultrasondan yeni Doğum yaptım diye sonra ne taktığını görmedim bile fitil atıyor gibi bi his oluştu o an 1 dk bile sürmedi hiç bişey anlamadım Doktorum zaten o an kasıkların sızlar gibi olur o kadar demişti sonra baktı ultrosandan beğenmedi tam oturmamış yerini düzeltti şuan iyi dedi korktuğuma değmedi yani Çok şükür kasma kendini dedi aynı gebelikte yaşadıklarımız gibi rahat ol vs gibi..3 4 dk sürdü toplam ultrosan Onu takmak derken..sonra dedi kanamaların olabilir normal 6 ay düzensiz bekliyoruz dedi 1 hafta ilişki yasak ve bebek dışında ağır kaldırma tam otursun dedi zaten eve geldim akşam regl oldum 😀korunmaya gerek yok dedi kayma meselesine gelince kontroller önemli dedi ve takan kişi önemli dedi yarın bakıcak tam oturmuşmu diye ,ultrasondan bakcam ama izin verirsen alttanda bakıyım gelince tam emin olurum dedi ..ondan sonra 3 aydamı 6 aydamı yalan söylemeyim kontrole gelirsin dedi yarın tam öğrenirim gidince🌸hiç ağrım sızım olmadı eve gelince yarım saat kasıklarım biraz ağrıdı zaten parol iç demişti eve geldim içtim geçti inşallahh tutmuştur..doktor bana sağlıklı olarak tek gördüğüm spiral dedi diğerleri yumurtalık bakımından zararlı çünkü dedi sağlıklı olarak tek gördüğüm bu dedi🤯ben kayma meselesini sordum kontrole gitmeyenler için o dedi mesela 3 AY çok rahat ediceksin dedi bu rahatlıkla gerek yok kaymaz gitmem diye düşünüyorlar sonra kayma durumu yaşıyorlar dedi ama kontrole gitseler ultrosandan baksa doktorlar kayma şüphesini biz anlıyoruz hemen düzeltiriz dedi ve bu nadir olan bir durum herkesin bünyesi farklı o yüzden ilk taktıranlar bir hafta sonra mutlaka baktırmalı o yüzden bi hafta ilişki önermiyoruz dedi