2 gün önce doğum yaptım, göğüslerim yara oldu. Krem falan kullanıyorum ama geçmedi. Gümüş kapak denicem yarın. Ama biraz önce Emzirirken kan gelmiş. Fark etmedim. Kendi doğum doktoruma sordum bişi olmaz kusar sadece dedi ama napacağımı bilmiyorum. Zaten sütüm az. Mama takviyesi yapıyorum. Bugün emziremedim kanıyor diye. Sütüm kesilir mi napmam lazım önerisi olan var mı acaba