MucizemE canımm bizim aynıydı ikimizde 36+3 üz kim önce doğurucak diyoduk benim belli oldu ☺️
ben bugün Gün aldım cuma günü 20.07.2018 tarihinde bebeğim dünyaya gelecek inşallah 🙏🏻🙏🏻 Tam 37+0 oluyo. Nasssılll rahatladım nasıl mutluyum. Daha doğurmadım ama 😂 sezeryan olacak bebeğim iri ve kordon dolanmış 1 kere boynuna bu sebeple kanala giremedi zaten. Sezeryandan çok korkuyorum ama kavuşucam diye de çok sevinçliyim. Darısı başınıza inşallah kızlar banada dua edin çok korkuyorum 😫🤷🏻♀️🙏🏻