Merhaba güzel annelerr 🖤 ben sizlere birşey danişmak istiyorum belki bi yardim eden tavsiye veren olur. Doğum yapali 13 gün oldu bebeğim başta emmeyi kabul etmedi mama vermek zorunda kaldim sonra sütümü sağdim öyle verdim bu arada mamaya devamdi bi ondan bi ondan şimdi ise sütümü sağiyorum asla içmiyor mamayi hep içiyor birde 3 saatte bir 30 ml yapsamda az gelliyor bende 60 ml yapiyorum o bile bazen yetmiyor araniyor emzikle ancak susuyor nasil azaltabilirim mama seviyesini ne yapmaliyim yardimci olurmusunuz şimdiden teşekkür ederim