K88_ Kızlaaar ben 19 haziranda ilk doz aşımı oldum ama meğersem 2 haftalık hamileymişim şimdi ikinci dozu ne zaman olayım diye soracağım doktoruma da size de bi sormak istedim sizler kaçımcı hafta da oldunuz
Clementinee K88_ yaa 2 ay gibi bir süre 2. Doz için geç değilmi benimde kafam çok karışık ilk dozu oldum hamile olduğumu öğrendm doktorum 3 ay sonra ol 2. Dozu dedi ama o kadar süre açtıktan sonra araya bi işe yaramaz ki neden boşa olayım diye düşünüyorum şimdide
SelverDoganUcar K88_ Ben biontech oldum. Olduktan sonra öğrendim hamile olduğumu. 3 ayı doldurmadan 2. Dozu da oldum. Şimdilik bir sorunla karşılaşmadım çok şükür.
K88_ Ben sinovac oldum zaten koruyuculuğu düşük üç ay geçecek aradan sıfırlanmış olacak neredeyse :( 10+6 benim de kuzu
Clementinee K88_ bende sinovac oldummmm sanki kendimizi güzelce koruyup biraz daha beklemekte fayda var bilemiyorum ya😔😔 hamileler için bi bilgide yok npcamızı şaşırdık. 2. Doz bu kadar aradan sonra çok saçma geliyor bana birde sinovac yani
K88_ Ben mecbur olacağım öğretmenim iki hafta sonra başlayacağım okula 🥺 ama işte aşıyı kaçıncı haftadan sorma olmam gerekiyor bilmiyorum )😢
Clementinee K88_ canım bana doktorum 3 ay sonra gebeliğin 3. Ayından sonra olabilirsin dedi. Sen yine doktoruna danış ama
K88_ Clementinee yani şimdi tam olarak 3. Ay ne zaman 12. Hafta mı iki haftam daha mı var o halde benim