Bende başından beri oluyor, günlerce kan geldiği oldu bir kaç gün sonra doktor randevuma gittiğimde progestan verdi sonrasında o ilaç ile birlikte kesildi. Yani korkmayın bence içinizi ferah tutun, çok yoğunlaşmadığı sürece yarına kadar idare edersiniz bence 😊 korkmayın lütfen