34+ 1 oldum el ayak yüz burun hep şiş El parmaklarımın uçlarında uyuşma karıncalanma var ölüyorum 🤦♀️ Ayak şişmesi bende 20 li haftalarda başladı bol bol dinlenmeye ve ayaklarımı uzatmaya çalışıyorum anca o şekilde biraz azalıyor başka türlü çare bulamadım 😕😕😢