AAA34 Nur2308 bende 38+2 yim bende henüz olmadım sanırım ağrılarımız vs olunca daha erken bakılıyor ama öyle bir durum olmazsa gerekli görmedikçe bakmıyorlar sanırım
Sedasmsk Nur2308 37+6da gittigimde doktorum normalde 39 yada dogum anında bakıyorum ama istersen bakalim demsti bende baktirmistim
Mehtapbalaban Benim doktorum 38+0 da yaptı, bazı doktorlar yapmayabiliyor, bütün kadınlar normal doğuma uygundur diye düşündüğü için. Yapılmasını istiyorsanız şuan yapılması üçin uygun bir zaman doktorunuzla konuşabilirsiniz