_elif- Kızlar benim doktorun progestan verdi eldiven takıyorum ilaci delip bacaklarımı kendime çekip yapiyorum daha rahat oluyor ve acımıyor birsey hissetmiyorum. Bacaklarımı bir süre yukarıda tutuyorum.
irem Pembepanterr Mecbur canım böyle kolay anlatıyorum ama bende baya bir süre düşündüm yaparken aplikatörle sanıyordum meğer hamileleler onla yapmiyormus sonunda cesaret ettim kolaymış😂
Guneyinannesi1 Pembepanterr bende ilkd efa kullandım geçen hafta korkarak yani hicbisi yokmuş koy parmağınla nereye kadar giderse ittir acı olmuyor tabiki
Pembepanterr Guneyinannesi1 Ah evet kuzum ya bi cesaretle hadi bakalım çok sağolun cidden tek tek cesaret verdiniz 😊
irem Pembepanterr benim bir kereydi çok şükür enfeksiyonum yok akıntı rengimden dolayı kullandım. Çok geçmiş olsun sana canım🙏🏻🌸
Pembepanterr irem Ya kuşum bende hamilelikten sonra akıntı arttı kokusu yok ağrım yok kaşıntı yok batma yok yapısı koyu yapışkan sadece rengi sarıya dönük acaba enfeksiyon mu normal mi diye düşündürüyor beni ondan merak ettim
irem Pembepanterr benim de öyleydi canım hafif yeşilimsi gibiydi doktoruma söyledim hemen fitil verdi bir kerelik geçti zaten. Bol bol su iç bir de canım bazen idrarda çıkmayabiliyor enfeksiyonda